mandag den 12. april 2010

mode og mig lige nu!











mode for mig lige nu er, læder bukser og et par fede mørke eller lyse jeans/ bukser med ballon form ved hofterne. De har en super fed detalje, og jeg synes, personligt at de er mega fede, jeg ejer også sådan et par. Så er der måske nogle som tænker, så får man da brede hofter hvis de har ballon form, men nej det gør man ikke, tværtimod så får man en rigtig flot hofte, de sidder behageligt, og genere overhovedet ikke på nogen måde. De giver en super flot effekt ved hofterne.









Blazer.










en Blazer er meget in. En Blazer kan man bruge, hvis man skal i byen eller til fest, hvis man ikke gider at tage den helt store jakke med i byen. Blazeren kan også bruges i hverdagen, til at pifte dit almindelige hverdags tøj op. Den er især super fed til et par stramme jeans/bukser, eller et par jeans med ballon form, ved hofterne.










Sko.





Jeg er sådan en person som ejer mange sko, jeg kan ikke få for mange sko. Jeg synes at alle burde have et par sko med nitter på, de er super fede og de giver en super fed effekt, til et par stramme jeans. Eller til den person som tør skille sig ud, blandt andre, i skolen eller på arbejdet.I år skal de højhælede sko bare være ekstra lange.





















Læder bukser.



Læder bukser er igen in i år, de er super fede, og jeg elsker bare læder bukser i grå, sort og brune farver. De er både sexede og feminime på engang. shorts i læder er jo bare flotte, de findes i forskællige modeller, og typer, men alle burde have sådan et par bukser eller shorts.







Det var så lidt om hvad jeg holder øje med, og hvad jeg skal ud og købe snart. og hvad der er in, i år.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar