mandag den 12. april 2010

seneste køb (4)

En rigtig flot sommerkjole
fra Vero moda. Den sidder
rigtig godt på kroppen, og
så føler man at den er let
at have på. Det er mit
must have i mit klædeskab,
i år.

Sommerkjole fra Vila. Den
er rigtig flot, og sidder rigtig
godt på kroppen. Og med det
flotte mønster i stoffet, gør
den bare endnu mere smuk/flot
at se på.


Sommerkjole fra Vero moda.
Den er utrolig flot, den sidder
rigtig godt på kroppen, og jeg
kan personligt rigtig godt li det
flotte mønster i stoffet.






























Mit nye tøj, det her er mine sidste køb af tøj. Sommer bukser fra oxmo i grå sort, de sidder rigtigt godt på, og er rigtig flot sammen med en ganske almindelig hvid bluse, og med et flot tørklæde med friske farver, og med et stort halssmykke.

Sommer kjole fra oxmo, i hvid med sort print. Den er super smart og rigtig sød. Man kan vælge at have bare ben, eller tage leggins på. Stoffet er meget tyndt, så man skal nok have en tanktop på indunder kjolen.

Lang sommer jakke, fra smartgirl, i bage brun. Den er super fed, og det er en af de ting som jeg aldrig smider ud, men altid har hængende i min gadarobe. Den har ingen lommer uden på, men på indersiden, har den en dyb lomme i stoffet. Den er super trendy og bare rigtig lækker at have på, bæltet i taljen, fremhæver din skønne form.

Sort sommer skjorte, fra oxmo. Den er helt vild skøn og mega fed, den sidder rigtig godt, og kan bruges til alle farver, da den er sort. Den er lidt lang. Og man kan jo bare tage leggins på indunder, det gør den rigtig lækker og mere rå.

sommerkjole fra Vero moda. Den er rigtig flot og den sidder simpelthen så godt på kroppen. Den er mit must have i mit klæde skab i år. Og det flotte mønster foroven på kjolen, gør kjolen endnu mere smuk og elegant.

sommerkjole fra Vila. Den er rigtig flot, og er rigtig smuk at have på. Den sidder også rigtig godt på kroppen, og den er meget luftig at have på. Det flotte blonde mønster gør kjolen endnu mere smuk og unik.

sommerkjole fra Vero moda. Den er rigtig flot, og rigtig sød. Man kan tage et par hvide korte leggins på indenunder kjolen, da den godt kan flyve lidt op, når det blæser. Det flotte mønster er også rigtig sommer agtigt. Den er i det heltaget bare rigtig flot. Den sidder og så godt på kroppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar