mandag den 12. april 2010

cph fashion week 2010.

hej! og velkommen til min modeblog. Her på siden, vil i kunne se hvordan min stil er, og hvad der er in i år. Jeg vil guide jeg igennem sommerens flotte farver, og sæsonnens hotteste trends.I vil kunne læse om alt fra, festkjoler og t-shirts til tanktops o.s.v. I er velkommen til at skrive til mig, på min email og stille spørgsmål, er der problemer med billederne, så skriv til mig, og de vil blive fjernet så hurtigt som muligt.

God fornøjelse her på bloggen











copen hagen fashion week 2010. det er nogle utrolige flotte kollektioner, de er meget spændende og fuld af farver, men man skal passe på at det ikke bliver de samme farver hele tiden, for så kan det virke lidt kedeligt, og blive lidt for ensartet. Cph fashion week er en utrolig spændende uge, man ser nye kollektioner, nye designere samt gamle designere, det er meget spændende og sjovt at se, hvad hver især designer har lavet, og hvad der bliver in, og hvad man skal hive frem fra gadaroben. her på min blog kan man se lidt af det hele, men der kommer mere da den er helt ny. god fornøjelse til alle jer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar