mandag den 12. april 2010

emma s stil.
















jeg hedder Emma LG og jeg er 14 år, jeg bor i fredericia. Her er noget om min stil. Jeg kan personligt godt lide sort, grå, og brun læder. jeg går i tøj som jeg kan lide, jeg vil beskrive min stil som afslappet, og nogen gange lidt diva agtig, hvilket jeg rigtig godt kan lide. jeg elsker at købe tøj hos delux, der køber jeg alt fra sort læder, til sommer tøj, til alt muligt andet flot tøj og smykker. her på siden vil i kunne se mine seneste køb af tøj, sko og smykker. og hvad jeg går og designer lige for tiden, og hvilke yndlings mærker som jeg rigtig godt kan lide. Og i vil kunne komme til at se mine yndlings blogger, og billeder af mig og min stil. Og lidt om hvad jeg godt kan lide og synes er fedt fra h&m. God fornøjelse :)















Ingen kommentarer:

Send en kommentar